Saturday, September 5, 2009

duit! duit! kemana kau duit!

aku selalu bernasib malang pasal duit.

selalu kena keluar duit yang takkan datangkan faedah utk aku

baru2 ni kena denda pulangkan buku lambat kat library sampi RM9

haritu kena denda hilangkan kunci (bukan hilang sebenarnya.jatuh dlm toilet bowl!) sampai RM45!

denda salah parking tempat staff tak igt berapa.RM30 kot.ke 25

kereta kena clamp.aku pusing2 ayat sikit.dapat la RM15 dpd 50

dan lain2 denda lagi yang tak perlu dinyatakan.

bukan denda2 je yang merugikan aku..

yang kes gelang patah kat KLCC sampai RM50.itupon ok.dpd RM198

pegi NYSS juz nak try free facial.sekali dia ayat2 aku bagi gak RM100

ni yang aku teringat sekarang

aku tau ada lagi selain nih

eihh bengongnya!

kalau add up semua duit2 yang aku dah bayar tu mau sampi RM300 agaknya

patutnya dah bole dapat satu henfon cikai,satu sony mp3,kamera olympus,beberapa helai baju n seluar,bags,kasuts,beauty products,makanan kucing utk beberapa bulan,alat2 tulis berjenama mahal seperti pen jetstream,jam fossil yang lagi canggih,buku2 bes berhard-cover,perhiasan dalaman bilik yang stylo2,makan kat sakae sushi sehingga muntah,makan cake2 sedap di cafe2 mahal,perbelanjaan harian di u selama 2 bulan,isi minyak kereta sampai full 3-4 kali,stok coklat di bilik selama satu sem,upgrade spec aku ke yang lebih menawan,and the list goes on.

aih~

No comments: