Thursday, May 14, 2009

review tempat makan

bosan taktau nak buat ape aku bukak satu label baru untuk blog aku iaitu jalan jalan topup perut..
ala-ala jalan jalan cari makan tapi takda pengiktiraan atau plak yang boleh diberi kepada restoran/gerai/warung yang bakal terpilih cuma dapat penghargaan dari perutku

one fine day..kemal ajak aku makan kat Seoul Garden..dia kata situ bes lagi2 dapat masak sendre depan mata.
so pada hari tersebut aku memang dah siap sparekan space kat bahagian perut (maksudnya tak makan dari pagi) supaya boleh menikmati sepenuhnya kesedapan yang diuar-uarkan kemal

bila sampai baru tersedar yang rupa2nya kitorang tersilap hari sebab kalau time weekend tak dapat student price..aish diskriminasi betul kat hari sabtu n ahad

rupa2nya lagi restoran ni macam kat Sabak..ada satu tempat makan ni kat tmn melati..
same concept..bbq n steamboat.tapi kat sini more to korean dishes la.steamboatnya ada variety choices of soup contohnya yang kitorang makan kimchi wasabi (tak silap aku la itu nama nya)..ayam n daging yang di marinate pon macam2 jenis contohnya ayam teriyaki (boyz).

lihat gambar rajah di bawah:


"i wonder if you know,how to live in tokyo"- ayam2 teriyaki (boyz) tersebut sambil terbakar sambil menyanyi


bukan pengguna chopstix yang tegar


nak jadi the next maria tunku sabri plz


kemal + ain + seoul garden = full tahap gaban


yang penting sape2 nak datang sini perlu pastikan perut kohsong dan memang pemakan yang banyak seperti kami berdua agar tidak rugi wang ringgit yang dilaburkan untuk perut anda

oh ye seoul garden yang kitorang pergi ni terletak di OU n yang penting ada halal certificate


rating meter : [||||||||_]

*fuh almost full bar*




p/s: untuk org yang berkenaan, ni ha layang-layang land kemal





3 comments:

sayda dino said...

berani kau gi tpt makan bes tinggalan aku eh?
aku malas la nak kasik tiket af free

ain si penggemar belacan said...

saydino-
eh kan aku dah bwk ko pegi jogging tadi..tu lagi bes

wanwanwan said...

lawak2,,aku tak penah gi seoul garden,,ajak la aku wey