Friday, January 9, 2009

hoki tournament

besok aku ada tournament hoki wakil kolej/mahallah aku
lawan kolej2 lain..
ye mamal..sile la geli..
aku tak terre pon main hoki..
sebenarnya tak terre langsung..
kadang2 aku hanya pukul angin..
dan untuk berlari kat turf hoki yang besar macam padang bola tu
sangatlah menyemputkan aku

tapi lantak
aku saja je nak masuk
keluarkan peluh
bajet menjalankan kehidupan yang sihat dan cergas

heh yelatuh
sebenarnya sebab takde orang nak main hoki..
orang yg join team sem ni suruh orang yang join hoki tahun lepas masuk lagi tahun ni

actually last year dah start main tuk kolej
kitorang dianggotai oleh pemain2 yang sangat amateur
sebabnya takde orang nak masuk hoki
aku sbg team manager yang risau mula menarik n mempengaruh kwn2 tuk main sama
ada yang tak penah pegang pon stick hoki tuh
first time pegang masa training
main2 pakai back stick
kesimpulannya team aku last year memang kebanyakkannye tak tau main hoki pon

tapi kitorang sangat enjoy
time training enjoy
time game pon enjoy
walaupon memenatkan




kami masih sempat ke kolam air panas b4 game petang tu



n yang paling bes
walaupon kitorang semua kebanyakkannya baru 1st time main
kitorang still mampu dapat no 4
mantap sungguh rasa waktu tuh
dahla itupon sebab ajaran sesat yang diberi oleh coach waktu penalti
kalau tak confirm no3
ecece



players bersama coach



sekarang team aku dah lain
agak bosan
aku pon kurang bersemangat sikit
main tuk kalah je boleh tak
lagipon sok plan nak gi youth09 kat pwtc
n dengarnya kitorang bakal berlawan ngn mahallah yang ada 5 hoki player uia
dgr itu saja aku sudah gerun
n membayangkan kekalahan yang awal
jadi kalau kalah awal,leh cabut pwtc terus!
ahaks!

papepon..
wish me luck!

No comments: