Monday, November 17, 2008

3 days 2 night

haritu beberapa hari after cuti aku kena balik uia balek sebab aku tak sanggup nak tinggalkan uia...
hehe sebenarnya ada keja tuk satu event ni...
memula igt taknak overnite pon kat u sebab plan nak ulang alik je dari umah..
aku dah siap suruh adik aku simpankan sotong sket before pegi tu..
sbb igtkan akan balik umah malam tuk dinner..lagipon aku yg suruh maid aku beli sotong time hantar dia pegi pasar..kalau tak,sotong tak masuk dalam list to buy pon..
(tanda2 mengidam sotong)
sekali dah sampai kat sana,tak jadik plak nak balik umah semula..(melepas la sotongku..)

tapela..sotong belum jadi haiwan terancam lagi kan..
so masih bole didapati kat pasar2 mahupun laut2 tanpa perlu risau kepupusannya..
so bila2 pon boleh beli lagi ar kirenye n bile2 pon boleh mkn lagi..

yang penting time aku stay kat u for 3 days 2 night..
we the 4 farahs or SK^4 had spent more time for togetherness..
(geng,nanti aku buat satu entry khas tuk SK^4..no worries..huhu)
sebabnya kitorg duk bilik sama2...
with no awal pagi class to worry about..
and no tomorrow due date assignment for us to bother..

so memang bergelak ketawa je la jawabnya..
lagi2 mahallah maryam tu kita yg punya..(even plug rosak,kitorang tetap di situ)
kalau bole,kitorg nak wt satu uia tu kitorg yg punya..
tpi kami masih sedar diri..
ramai lagi yang kena stay selain kitorg..

selain bergelak ketawa,
kitorang melayan cite..
cite prison break paling tak puas hati sbb 5 minit..(tak paham sudah)
selain tu gossip girls..sebab nak belajar dari diorg cara bergossip yg betul..(yee je)

rasa cam camping pon ada sebenarnya time stay ni..
juz takda apa2 ceramah yg membosankan lagi mengantukkan..
kitorg just bt keja sendre and bt keja tuk program tu..

ala tapi takda gambar la pulak tuk menunjukkan keseronokkan kitorang..
tapelah..bagi gamba uia jela..


tempat kami beradu dengan nyonyoknye...heee

p/s:time lunch kat pandan indah..aku makan sotong..at last..dapat gak!!(sambil tersenyum lebar tanda puas hati)

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX


No comments: