Thursday, November 27, 2008

negara zoo

ini kali kedua aku ke zoo dalam masa sebulan..
before ni ngn SK^4..
(geng,nanti aku buat entry khas tuk korang..no worries..heh kali kedua dah)

yoyoe pon ada ajak aku gi zoo..
nape eh?
aku asik diajak pegi zoo je?
kalau aku pegi ngn yoyoe plak, 3 kali ar aku pegi zoo dlm masa tak sampai 2 bulan..
binatang2 tu pon dah muak asik tgk muka aku je agaknya..
ke diorang lagi suka?
aku hope lagi suka..

hari isnin lepas sedara mara belah mak aku telah menyerang zoo setelah dipaksa oleh mira...
berikut saya sertakan sekali bahan2 bukti untuk tatapan tuan2 dan puan2..



ini before bertolak..sempat ambik gamba sementara tunggu aku huhu



ni masa baru sampai..muka masih segar sebelum dicemari bau2an



kesian mereka ni..mcm kelaparan



beginilah pemandangan zoo



penghibur terbaik



aku rasa ni lah bangau2 yg selalu lepak kat uia



muka2 gembira


oklah..setakat ini saja report saya pada hari tersebut..
kesimpulannya kami seronok..
esoknya mira bising ajak pegi menara H dan menara I pulak tapi kami malas nak layan kami pergi menara O je..


No comments: