Wednesday, December 3, 2008

cupcakes

skarang cupacakes dah jadi macam trend kan..
tak kira la birthday ke kawin ke anniversary ke graduation ke..
cupcakes dah take over cake dah..



wedding cake yang tak perlu dipotong lagi


pastu dah ramai jugak yang buat cupcake juz kat umah den jual from internet..
senang kan..takyah sewa space or kedai..
contoh org yang wt bisnes camni kak nana..(promote2)
cupcake ni bukan saja sedap mata memandang..malah lazat dan menyelerakan dan juga menggemukkan..
manis memang manis..
tapi jgnla makan selalu..
kalau selalu makan muak jugak..


pergh! ini cupcake memang tempting gile nak makan sayang jadi perhiasan jela


sebab cupcake menjadi pujaan ramai orang2 zaman sekarang..
ofkos la aku juga taknak ketinggalan..
haritu aku dan konco2 ku (cewah!) iaitu mamal,teha n pika takda keja kat umah..
jadi dgn penuh perasaan buatla kek cawan ni..(eh x sedap lak klu pronounce dlm bm)
nak cari bahan2 senang je..
tapi nak cari cupcake nye...(maksud aku cawan kepada kek ni)
ya Allah! bukan main payah!
sebenarnya sbb haritu hari ahad..
byk kedai tutup..
kalau tak belakang umah pon dah ada..
boleh kata almost 3 jam kitorang round cari benda alah tu..
mcm2 lak tu jadi..
nak terlanggar tu la ni la..
skali balik umah...
rupa2nya cupcake yg dicari2 ada je kat umah!!!
teha yang jumpa..
waaa nak nanges aku..

okla..ni la hasil kitorang bermain dgn krim...



tadaa! we present to you our one n only...cute n cuddly cupcakes!eheh


ohoh..tak nampak sangat eh..

from the bird's view...(bird la sangat)


hasil dari kitorang sume yg 1st timer..not bad la kan?huhu


corak2 ni sume disumbangkan oleh kami yg kreatif.. :p
cuba teka yg mana satu aku punya..
(mestila yg paling cantik..hakhak)
jgn jadi mcm wan eh..
dia ckp..tataula mana satu paling cantik sbb suma pon tak cantik..
ces!



aku melihat hasil kreativiti dgn penuh kembang...p/s:ape benda la teha wt tuh

haha mamal!knape muka ko mcm..
haih-macam-mana-la-nak-bukak-bisnes-ni



muka tak sabar2


kalau nak amek tempahan..
sila hubungi.....
hehe ada ke tak org nak tempah camni??

tapela..bak kata kak nana..
"alaa rilek la..akak dulu awal2 camni gak.."

so just wait n see la eh akan datang punya cmne huhu


3 comments:

sha2samin said...

waaaa, gile best!!!
sgt chantek korg nye cupcake
sure ke 1st timer???
xcaye seot..
nnt nk rase tau ain!!!

psst: oitt sayda, cam kenal jek baju kau pakai tuh.pulang balek baju aku~~~ hahaha

yoyoe said...

ain!
aku bru sempt mmbuke blog ko
bajet bz le tu.cewah!
btw, keep on blogging bebeh :P

ain si penggemar belacan said...

asha : haha mmg 1st timer la..huhu cantik ke..kitorang conteng2 je..bak kata nenek kat uncle taufik.."jgn makan..ni permainan budak2 ni"..nenek2..


yoyoe : yoe aku phm ko mmg seorg bz woman sbb dah jd career woman..im waiting for ur blog sal food review..eheh