Friday, December 5, 2008

janda jahat

janda baik sebenarnya..
tapi aku rasa janda jahat cam lagi sesuai je..
lagi ada synchronization...hehe mandai je..

aku pegi ni under family day company tempat nuraini keja..
family die tak dpt pegi sebab sibuk ngn preparation abg dia nak kawen..
so kitorang tolong replace..

aku dgr ada beberapa org kata janda baik ni x bes..
tapi ada gak yg kata bes..
jadi aku prefer assume yg bes..

aku mengharapkan dan membayangkan ada air terjun jatuh laju2 dari atas..
tak pon ada batu2 besar kat tgh2 air tu..
tapi yang sebenarnya...


dragon ball ada 7 biji kesemuanya..


eheh..yg sebenarnya..



hmm janda yg ku sangka baik taklah begitu baik rupanya..


tapela..maybe kitorang salah pilih spot yg bes..
tapi makanan yg bes tetap ada menyelamatkan keadaan..



tukang masak berjaya



haha pastu aku makan sampai tak igt dunia..


sape ntah yang peram ayam bbq tu memang sedap ar..


walaupon air terjun tak bes..makanan yang bes still dpt mengebeskan keadaan..
(apa ayat aku ni..)



p/s : sangat terkejut bangun2 nampak nuraini depan mata dah siap!

No comments: