Thursday, December 25, 2008

dilecture

harini aku,mamal n teha telah membuat nenek merajuk
sebenarnya kes kecik je (bagi akula hehe)
tapi nenek sensitip

selalunya nenek seorang yang banyak bercakap dan bercerita
tapi tadi time makan dia cakap ngn ria (maid) je..

balong bila tau nenek merajuk konon nak tunjuk baik la
panggil nenek "nenek,nenek..meh duduk sini"
bengong wat nenek cam budak kecik
tapi nenek taknak
pastu balong bising2 salahkan kitorang buat nenek merajuk

aku taknak hal ni lame2
lepas makan aku "hai nenek!janganla merajuk2"
pastu baru la dia bersuara melepaskan rasa yang terbuku di dada cewah

balong pon time tu lagi dia nak mengapi2 kan nenek ngn kitorang
konon macam kitorang bersalah gile

tapi
yang besnya
balong yang kena lecture balik!
(tula nak tunjuk baik sangat)

haha padan muka!


p/s:macam biasa entry yang tiada motif

4 comments:

saydino said...

hahahahaha
aku suke time bile balong terkena fire.tak tahan sampai lari keluar.hahahaha

ain bukan alif said...

haha tulasapal
kita at least tak lari

aShA said...

aha, best nye if ade kat sane gak
sure klaka..
hehehe, padan muke balong
nenek sgt comel :)

ain bukan alif said...

heh nenek memang kelaka